رویای منی چو با منی
رویای منی چو با منی

سکوت به خاموشی خودم .... زیباترین پاسخی بود که به روز گار دادم


سخته

خیلی سخته توی پاییز

با غریبی آشنا شی اما وقتی که بهار شد

یه جوری ازش جدا شی خیلی سخته

یک غریبه به دلت یک وقتی بشینه بعد اون بگه

که هرگز نمی خواد تو رو ببینه

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





17 مهر 1389برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید بنام زیبای زیباآفرین طوباهستم فرزند تقدیر روزگار ریشه ام درعمق وجود فرشته ئی بنام محمد استوار است دیرگاهیست که دست تقدیر فلک ریشه ام را خشکید و باغبان گل صدبرگم را از گلستان حیات جدا ساخت . و تقدیم به ملکوت اعلی نمود و اورا ازهیاهوی دنیا فارغ نمود و با فرشتگان آسمانی محشور گردانید. روحش شاد ویادش گرامی باد . چکنم شاید این رسم تقدیرمنست ایکاش سرنوشت جز این مینوشت هرگاه به نگاه های مملو ازمحبت مادرم مینگرم و یا به اشک تنهائی خواهرکوچکترم ( پروانه ) دنیای من رنگ دیگری میگیرد وسرا پا آتش میگیرم وچاره ئی جز تحمل ندارم . خیلی نامردی روزگار ! برادری ندارم من مانده ام ومادری که چشم وامیدش به سه دخترش هست. گه گاهی با خود میجنگم وفکرمیکنم که میتوان باهمه نابسامانیهای روزگار کنار آمد آخه من شنیدم که خداوند انسانهای را که دوست دارد مورد امتحانش قرار میدهد من منتظرم تا ببینم که خدای خوبم با من چه میکند آیا امتحان دیگری هم وجود دارد ؟یا همه چیز رو به بهبود هست . خوب هرچه هست ونیست روزی ظاهر خواهد شد و دنیا هم ارزش غم وغصه را ندارد ومن هم دیگر بااین روزگار خو گرفتم و برایم سیاهی وسپیدی فرقی نداره تن را به تقدیر سپردم ودل را به دوستی بستم که او هم مثل من سرد وگرم روزگار را چشیده است و حتی ازمن هم تنها تر و با روزگار کنونی غریبه تراست انگار از قرون وسطی به امسال آمده است سراپا سادگی . صفا . صمیمیت وصداقت است و هرچند گاه با او به صحبت مینشینم و خوان درد هایم را میگشایم و به سادگی تمام به او میگویم . بهرصورت از وبلاگم کمی بگویم این وبلاگ نیست شهریست شهرعشق که بروی تمام دوستانم باز است وبدون نظرات شما دوستان خوبم نمیتوانم به زیبائی این شهر بیفزایم فقط نظرات شما میتواند که مرا به اوج موفقیت و وبلاگ نویسی برساند نظریات شما رهنمود خوبی برایم هست پس بیائید با نظرات نیک خود مرا یاری رسانید. دوستدار شما طوبا هوشمند
sh_ruya22@yahoo.com

 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویای منی چو با منی و آدرس ruyahaoman.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خاطره هایی از خاطره
یک قطره احساس
درد عشق
My Bf Gf
عروسک
.:ZEDBAZI bnd:.
بمب خنده
شهید زارعی
بروزترین وبلاگ جهانی موزیک
mohammad22_dubai
کلبه عاشقی
بهترین و کامل ترین وبلاگ
ســــكـوت تـــــــلخ
خسته تر از همیشه
عشق مرده
آوای تنهایی
فریاد بی صدا
سکوت عشق
آورزی من
mehran69
عاشقانه
rasool
پاتوق فرخشهر
کلبه دوستی
کریمه
وبلاگ یخی
مسیح
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

 

خنده داره
ستون حوادث
تويي
تو گم شدي دوباره
يادت است
ای کاش
گريه...
مانده ام
زندگی ...
برای تو می نویسم...
دوست داشتن واقعی
با توام ٬ با تو خدا
شب بود باران نمی بارید ...
تو خورشیدی
عشق دلیل میخواد ؟؟؟؟؟؟
چگونه فراموشت کنم ...
تنهائی
سوز دل
فقط بخاطرتو
نمیگم خطا ...
باران
وقتی
سکوت را بیاموزیم....
تقصیر خودمه...
این روزا
امشب
قاصدک
آبی
بهار دل
ادعا
ببین
من با تو
دل گرفتم
یاد گرفتم
ولنتاین
فرق من و تو
وقتی
گریه
بی تو مهتاب
آدمک آخر دنیاست بخند
یکی رو
خاخرات

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی